090808

Igår efter jobbet så gick jag och Emma ut och åt på Lilla Elefant. Vi åt fläsknosiette med pommes och drack var sin cider. Var jätte mysigt! Sen var det hem till Emma en snabbis där Gustav, Mattias, Josse och Sara var. Vi blev sittandes där en stund innan Jeppa och Tim hämtade upp oss. Hem till Josefine där det var förfest och massa trevligt folk! :) Idag ska jag jobba i det här fina vädret. Sen ikväll ska jag hem till Ela som fyller 21 år idag, där blir det grillning med lite vänner och sen kanske utgång. Får se vart kvällen leder. Imorgon är jag ledig och det ska jag fira med stranden! Förhoppningsvis får jag sällskap av Klara! Nu frukost, sminkning, cykla till jobbet ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0