En bra dag!

Idag har jag packat en hel del, jag är faktiskt nästan klar. Har bara alla mina kläder kvar och sen lite annat smått och gott. Men det hinner jag med imorgon! Så jag ligger bra till i min planering vilket känns skönt :) Har även varit en snabbisrunda på stan, köpte kläder till lillebror åt mamma och sen hittade jag en kjol till mig själv. Blev även bad med Tim vid Hejdebybrottet. Var skönt att svalka av sig i värmen. Nu ikväll har jag umgåtts med Emma och Tove. Vi har sett på studentfilmen, ätit mat på Sunes Elefant och sen var vi på Joda och tog en drink. Var super mysigt! Det var länge sen vi umgicks vi tre så vi har lite äventyr inbokade inom snar framtid! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0