Mina närmaste dagar

Nu har blivit lite bloggskrivning igen för min del. I måndags var jag hos ute hos pappa och farmor. Blev en liten promenad och så åt vi en massa gott som vanligt! I tisdags var jag och åt med Tim, Tim och Jeppa på Max. Ja, det är lite jobbigt när ens lillebror och vän har samma namn ;). Sen gick vi på stan och inhandlade mat, fiskespö och en ryggsäck åt lillbrorsan. Emma följde sedan med mig hem till Tofta och vi grillade med min familj, solade, spelade kubb och satte oss en lite stund på stranden och myste med varsin cider. Igår eftermiddag tog vi rallypolon och körde hem till Tove i Levide. Vi solade på Brimestranden, grillade och sen satt vi på deras inglasade uteplats och spelade spel och drack. Lina kom och joinade oss en snabbis innan hon skulle vidare. Vi somnade sent och sen var det upp ganska tidigt och hem igen. Har idag spenderat 3 timmar på terassen och solat och njutit. JAG ÄLSKAR SOMMAREN! 

Ikväll ska jag till stan och inatt blir det att hämta syster vid båten! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0