Fredag!

Har varit uppe sen tidigt imorse, jag tycker i alla fall att halv 9 är tidigt. Så idag har jag redan börjat gå igenom saker som jag ska ha med mig till Oslo, sjalar, nagellack och lite sånt, duschat, suttit vid datorn ett bra tag och sen pratat med syster! Hon skulle hitta på en massa roliga saker idag, min lilla skitunge! :) Själv ska jag träffa Pernilla idag. Var ett bra tag sen vi umgicks så idag ska vi ta vår efterlängtade fika. Sen blir det att mysa och umgås till ikväll då Olearys väntar, lite förfest innan hinner vi nog också med. Blir förhoppningsvis utgång efter det, har ju varit löning i veckan så då kan det nog vara rätt bra drag ute! Nu har jag massa saker att hinna med innan bussen går till stan. Ha en bra fredag, för det ska jag! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är bra, ut och festa och ha roligt när du kan.

Kram mamma

2009-08-30 @ 21:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0