090803

Nu är jag hemma igen. Har varit ute i Hejnum med syster och umgåtts med pappa, farmor och Linnéa. Fick god mat och efterrätt och vi hann även med en promenad. I lördags bjöd morfar släkten på Lindgården. Var riktigt mysigt och det bjöds  på god mat som vanligt. Tyvärr var Anna och Sofia inte med, men jag klarade mig iaf. Igår var jag ledig och då tillbringade jag några timmar ute i Tofta med mamma och co. På kvällen bar det av till Närsakar för att se på Ronja Rövardotter med Sofia och Ela. Idag har jag jobbat, 9.45-18.15. Imorgon är jag ledig och då ska jag och Jannike till Tofta för att sola, bada och bli väldigt bruna! :) Nu blir det Beck och mys med älsklingssyster ♥



Mina bästa! ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

2009-08-05 @ 11:36:40
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0