22.55

Idag var det som sagt födelsedagsfirande för systeryster ute i Gnisvärd. Det bjöds på pastasallad och till efterrätt blev det kladdkaka med grädde, glass och hallon. Mumsfilibabba! Det har varit sjukt varmt idag och det firade jag med att bränna mig lite. Grattis grattis till mig som får smörja in mig hela tiden och inte kommer att kunna sova på mage inatt. Grillningen med Therese var jättemysig, fastän vi inte fick fart på grillen. Det blåste för mycket, men efter myckt tändvätska och filtarnas hjälp som lä kunde vi få äta vår mat.

Syster är borta på paratj ikväll så det blir en lugn hemmakväll för min del. Filmen Fäst vid dig börjar nu vid 23 så tänkte se den, eller rättare sagt, somna till den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0