lugn kväll.

ibland är det väldigt skönt med lugna kvällar med, precis som ikväll. sitter hemma och lyssnar på musik och gör ingenting. skulle varit filmvkäll men blev inte så, så nu får jag kolla lite på vänner alone och sen sova tidigt. Ska jobba på HM imorgon, och sen är det match. Sista hemmamatchen, så kom och kolla. 16.30 på visborsvallen :) Sen på kvällen ska jag vara barnvakt åt lillebror, då lär det bli filmhyrning och en massa godis!

lite bilder hemmifrån Pernilla där vi hade förfest i lördags, varsågod och njut!

        

Kommentarer
Postat av: sofia

jag tycker det gar lite sisadar med uppdateringen pa den har bloggen, nar man ar langt hemifran vill man garna lasa hur det ar hemma...



fast nu ar jag ju snart tillbaka, sa det ska nog ga bra :) PUSS!

2008-09-24 @ 22:48:37
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0