Shopping

Som sagt, igår shoppade jag tillsammans med pernilla i Stockholm. Båda hittade jeans som vi ville ha, jag från gina, min älsklingsaffär, och pernilla från JC. Blev mycket testande av både snygga och fula kläder. Haha, vi vet nu hur snygg man är i läderklänningar! ;)

Idag ska jag inte göra så mycket, kanske åka med Björn till Täby centrum. Men han jobbar just nu så tills dess blir det att plugga. javisst är jag duktig? pluggar på lovet och allt. sen tänkte jag gå ut och gå ett tag med. men till att börja med ska jag hoppa in i duschen, hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wiieeeee! Modevisning nästa!!!

2008-10-22 @ 13:44:35
Postat av: Party-Nilla

Yeah, läderklänningen!! Facebook nästa! ;)

2008-11-14 @ 15:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0