Så var det dags igen

Japp, nu har praktiken börjat igen. Från idag och fyra veckor framåt kan ni hitta mig på coperate express!
Idag har jag fått gå igenom varor för att se ifall de ska utgå eller inte, och sen bytt priser och sånt. Packat upp choklad har jag också gjort. Alla är jätte snälla där iaf, det är ju det som räknas!
När jag kom hem var jag duktig och gick ut och sprang. 20 min blev det, så det är inte illa. Så resten av kvällen blir det att slappa framför vänner :)

Idag är det även 7 månader sen jag fick körkort. grattis till mig själv!

Kommentarer
Postat av: sofia

min duktiga lilla tjej! nästa gång springer vi tillsammans. tävling runt kvarteret? ;) haha, nej, men en dryg 20-minuters-runda borde vi våga oss på.

2008-11-13 @ 01:03:24
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0