Fredagsmys

Äntlinge fredag och helg. Detta var den tredje veckan på praktiken så nästa vecka är sista veckan för min del. Sen blir det skolan igen. På söndag är det skyltsöndagen och där ska jag stå tillsammans med mitt Uf-företag, Naturbandet. Då gäller det varm jacka och varm oboy, mumma! :)

Ikväll har jag ätit tacos med familjen och sen sett Mamma Mia tillsammans med mamma. Den är så fin och man blir så glad utav den. Både jag och mamma sjöng med i alla låtar Haha, kan ju inte säga att det lät allt för fint :P
Nu blir det att kolla på Idol och mysa ner mig i soffan med te och pepparkakor.

Även ett stort grattis till Sebbe som fyller 18 idag, GRATTIS! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0