Borta bra med hemma bäst.

Inatt kom jag hem ifrån Stockholm, till ett kallt och vitt Gotland. Var inte alls som jag hade tänkt mig, men lite mysigt är det ju alltid med snö. Idag har jag gått på stan med Emma och letat efter vinterjacka och skor, men hittade nada. Blir galen på gotland.
Ikväll blir det partaj tillsammans med min bästa vän Emma. (Den andra Emma, det är lite jobbigt att två av mina närmaste vänner heter Emma men jaja :P) Vi ska till borgen på någon privatfest och sedan hoppas jag på Hamnplan. Det är strövetfest ikväll så lär bli mycket folk. Och så fyller Viktor år idag, grattis igen :), så det lär bli mycket roligt folk ute ikväll. Sötaste Annie ska ut med, så det lär bli en bra utekväll!

Nu väntar duschen, men vi hörs. pusspuss

Kommentarer
Postat av: an

gulle, synd att vi inte sågs så mycket bara:(

2008-11-23 @ 14:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0