valborg

jag måste säga att valborg var toppen! :) först kollade jag på Gute - Helsingborg på gutavallen med laget. Sen var det hem en snabbis för att fixa sig iordning för kvällen. Vi åt middag tillsammans på olearys och sen bar det av hem till anna för party. Vi hade jätte roligt när vi sjöng till en massa bra låtar och pratade!
Sen bar det av till krogen för dem som kom in. Jag och mimmi drog till hamnplan, på vägen träffade vi Willy och Emma och de hängde på!
Hamnplan var jätte bra, jag och emma hade jätte roligt! ;)
sen var det mcdonalds som gällde och sen lite efterfest hos jon och viktor!

lite bilder hemmifrån anna, fler kommer snart! :D



Kommentarer
Postat av: sofia

låter som en jättejättebra valborg, gumman :D

2008-05-04 @ 08:50:04
URL: http://worldofsoso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0