riga med syster!

i måndags kväll började min och sofias resa! vi bodde över i sthlm i måndags natt för att på tisdag ta flyget till riga! vi bodde på ett jätte mysigt vandrarhem som låg jätte nära stan. resan var underbar, precis vad jag behövde! sol, shopping, mys, fikning och såklart lite ensam tid med världens bästa syster! :)

igår var det utgång! först var jag på gute med jonas, sen drog vi till hp där även goffe, jon, nadja och viktor och massa annat roligt folk var! :D idag har jag spenderat eftermiddagen i almedalen tillsammans med jossan, malin, pontus, jannike och jimmy. det blev solning och kubbspelande för hela slanten. Och självklart vann det bästa laget, TJEJERNA!

ikväll blir det en lugn kväll, har precis sett klart andra säsongen av heja björn och tänkte kolla lite film om ett tag. Ha det bra ♥

image265

Kommentarer
Postat av: släkting

Kul - fortsätt ha bra kontakt syskon emellan. Ni är underbara. Hej

2008-06-01 @ 12:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0