plugg

har umgåtts med ida idag! :) vi gick på stan och så hann vi med ett antal fikapauser ;). Lisen gjorde oss sällskap, riktigt kul :D. jätte varmt och skönt väder idag, äntligen är solen och värmen tillbaka! JIPPIE!

kvällen har bestått av plugg, plugg, plugg och greys anatomy tittande. mår dåligt av allt pluggande! allt kommer på en gång. imorgon har jag småföretagande prov som jag måste ha MVG på för att kanske kunna få det i betyget. Och på fredag har jag prov i Information och layout + att jag ska skriva en dikt till svenskan och göra några uppgifter i samhällskunskapen.
Och imorgon kväll är det sävefest, så då lär det inte bli mycket pluggande, så efter skolan imorgon lär det bli råpluggande för min del.

nej, nu måste jag plugga igen. sen blir det att lägga sig någorlunda tidigt. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0