morsdag

idag är det morsdag, och det ska jag fira med genom att åka hem till mormor med familjen och dit kommer även mina två mostrar och kusiner! :D

igår åkte jag, jon och viktor till slite för att hämta min mobil, hade glömt den i nadjas bil i torsdags. Sen åkte vi runt i slite ett tag, och sen bar det in till stan igen. P18 spelade match och jag var givetvis där och hejade på min lagkamrater :). vi vann med 6-1, jätte bra jobbat tjejer! kollade med anna, jon, viktor och goffe.
sen åkte jag och anna hem, åt pizza och myste framför eurovision. hämta sen systeryster vid båten! skönt att du är hemma igen älskling.


image263image264
världens bästa mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0