marteboljuset

kom precis hem nu, har varit ute i Martebo tillsammans med Viktor, Jon och Goffe för att titta på marteboljuset. Måste erkänna att jag var grymt rädd. Det var läskigt att sitta i bilen och vänta på att något skulle hända, men inget hände! Det enda var att det var en bil bakom oss som lekte med deras mobiltelefoner och lyste lite.
Jaja, nu har man varit där med. Fast jag skulle nog vilja åka dit igen och att det då händer något! :)


Nu är klockan mycket, och imorgon är det skola. URSH! förhoppningsvis blir det solning efter skolan, det ser jag framemot :). godnatt alla

Kommentarer
Postat av: sofia

fan vad modig du är, sis! jag vetifan om jag skulle våga, eller det hade ju vart jäkligt kul, men jag hade säkert dött av rädsla haha :D

hoppas du mår bra min fina! saknar dig och timpan sjukt mycket!

2008-05-05 @ 14:02:05
URL: http://worldofsoso.blogg.se
Postat av: Alexandra!

haha, jag känner mig stolt över att jag vågade vara där! men som sagt, vill dit igen :P

jag och timpan saknar dig med :)

2008-05-05 @ 14:28:20
URL: http://amilje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0