LEDIG!

och när jag vaknade imorse var det sol! :) ledig+sol, kan det bli bättre? NEEEJ!
så efter frukosten la jag mig ute i gräset för att sola, blev lite mer än 1 timme, riktigt skönt. sen var det dags att göra sig iordning för att åka till skolan för att träffa emma. hon åker till mallorca idag, så var tvungen att säga hejdå.
Sen fick jag sällskap av charlotte på stan, riktigt uppskattat :) vi lämnade tillbaka kläder, la undan kläder&skor fler dagar, hämtade schema till mig på HM och hämtade cyklar på Team Sportia. Vi hann även ta en glass på mcdonalds innan det var dags att cykla hemåt.


Ikväll är det korpenmatch på flyget. hundenkattenglassen spelar, och jag ska dit med lillebror och kolla :)

Kommentarer
Postat av: Missbumblebee

Hejsan! Jag har en liten fråga, kan inte du hjälpa mej med vilken färg som e snyggast på tröjklanningen som jag har på
min blogg? det skulle vara jättesnällt :) Hoppas att du får en underbar måndag=)

2008-05-19 @ 17:14:26
URL: http://missbumblebee.blogg.se
Postat av: Anton DTV

Hej! Hoppas du får en bra vecka, med bra väder och allt vad det innebär :)

2008-05-19 @ 17:18:57
URL: http://detrevannerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0