don't leave to dance, dance to leave.

helgen kan man inte klaga på, det måste jag säga! :) grillade på strandpromenaden i fredags med emma, linn, josefin, erica, fija och emma! sen kom även sanna, stina, julia mfl. verkligen jätte mysigt, fastän det tog ett tag att få eld på grillarna. inatt körde jag på lite vänner, nämner inga namn ;).

idag har det varit toppen väder, så jag har tillbringat ca 3 timmar ute i solen! håller just nu på att med städa mitt rum, lika tråkigt som vanligt.

Snart kommer mamma hem, hon har varit på fastlandet sen i torsdags för att shoppa med sina syster och min kusin! och jag hoppas verkligen att hon kommer hem med nya och fina kläder! :D


lite bilder från strandpromenaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0