yesterday.

Igår blev det en sune-onsdag med emma! :) RIKTIGT GOTT! Efter det åkte jag hem till Filippa och hämtade lite pengar, och sen bar det av hemåt för att under en timme vara barnvakt åt min älskade lillebror!

Vid 3, hade jag körlektion, och den gick bra! Sen gick jag på stan en stund, utan att hitta något fint :/.

Sen började pluggningen, vilket gick bra :) senare kom Emma över och vi satt och kollade film, blev den underbara filmen the notebook, (är helt kär i den). Sen har ju Emma helt missat Björn Gustavsson, så vi satt på youtube och kollade in honom både i melodifestivalen och i parlamentet. He's the best!


Mer idag:
Ska till skolan om ett tag, sen ska jag till pappa ikväll! Och där måste jag plugga och så blir det lite tv-tittande och så umgås med pappa och farmor såklart!

l o v e / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0