Rätt vinnare!

Lördag: Vid 3-tiden kom Ida hem till mig. Vi tog det lugnt, kollade film och satt vid datorn. På kvällen gick vi och fija till Atterdags för att köpa godis till melodifestivalen som vi skulle kolla på hemma hos mig! :)
Vi höll alla tre med om att Charlotte Perelli var den rätta vinnaren, men våran sanna idol är BJÖRN GUSTAVSSON! :)




Söndag: Ida hos hos mig, men hennes buss hem gick vid 09.15 så det blev att gå upp tidigt. Sofia kom även hem igår, JIPPIE! Vid 12-tiden tog vi och timpan bilen ut till farmor för att äta lunch med henne och pappa. Det var en god lunch som bestod utav kyckling och pommes! :D Efter maten gick jag, tim, sofia och pappa ut för att gå lite, vi kollade på kor och så besökte vi grannes hästar. De är så fina, jag vill också ha hästar! :)




ikväll ska jag träna på form fitness med laget, och umgås med syster såklart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0