HELG!

Fredag: skulle ha haft en mysig hemmakväll med Ida, men hon ville på krogen istället och jag hade ingen ork, så hon drog på krogen med några tjejer och jag stannade hemma och såg på Let's Dance och sov lite, och på småtimmarna kom hon och gjorde mig sällskap! :)

Lördag: Ida och jag tog det lugnt och åt pizza på dagen. Kvart i 3 gick hennes buss hem, och då gick jag och mamma en promenad. Det var riktigt skönt väder, så det var härligt! :D
På kvällen skulle jag hem till Joanna och äta middag med Maria, Amanda, Martina, Rebecca och Jennifer! Efter vi ätit såg vi på melodifestivalen och glädje oss åt att Carola inte gick vidare :). Bra jobbat där Nordman, som både jag och Martina röstade på!
Senare kom Alina förbi,och även Johan, Karl, David och Einar. Vi hade det kul, lyssnade på musik och dansade lite ;).

Söndag: Hade träningsmatch vid halv 1, den gick bra fastän vid förlorade med 0-1. Sen var det hem och ta det lugnt och äta, för sen var det spinning vid 6. När jag kom hem var det in i duschen för att sedan se Singing Bee och äta. Senare såg jag Wallander, satt och var livrädd hela tiden, och sen gjorde jag klart min hemskrivning i psykologi.

tack alla för en toppen helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0