BÄST! :)

Igår kollade jag krullis med malin, det var kul att träffa henne igen! :) vi var där mellan två till halv sju. Då gick vi hem till mig en snabbis, sen drog vi vidare till mc donalds. Efter det skulle vi hem till mig, men vi hittade en fotboll och började spela lite på vägen, haha! :) vi var väldigt duktiga måste jag säga. Sen kom charlotte och vi gick en stund ute innan vi gick hem till henne och såg på Let's dance finalen och spelade lite jeopardy. jag var väligt dålig måste jag säga, haha ;)

Charlotte: Kategorin är Börjar med Röd. (sen började hon läsa frågan som handlade om en fisk)
Alexandra: FLUNDRA!
hahaha, jag kom ju inte ihåg att ordet skulle börja på röd :P det skulle ju såklart vara rödspetta


det var en helmysig dag&kväll, thank you M and C :)

lite bilder från när vi var ute och hade tråkigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0