avslutning.

igår ville jag göra något bra av min sista kväll på lovet! hade hem lite folk som bestod av jocke, filip, samuel, david och julius. sen kom jesper oxå hit. vi drack lite och kollade slutet på melodifestivalen. sen skulle vi i spöregnet ta oss till bingebyhallen. jag och filip cyklade en väg medan de andra cyklade och gick andra vägar. det var jätte kallt ute och alla var jätte blöta. Men väl framme vid Bingan så fick vi inte komma in på festen, vi visste inte ens vart den låg.
Vi stod utanför bingan ett tag och frös och plötsligt försvann jocke för att leta efter någon fest i närheten, så tillslut fick vi gå och leta rätt på honom. haha, och cooling jesper börjde blöda på läppen när han skulle spela cool, good job ;)
När jocke kom tillbaka drog han, julius&jepser till effes, medan resten åkte hemåt.

Idag har jag varit duktig och städat mitt rum! är ganska nöjd med mig själv, fastän jag inte är helt färdig ännu. Vid 4 ska jag och Tim på bio och se Alvin och gänget.
Och senare ikväll ska jag träna! :)


image136image136
gårdagens outfit:

toppen: sofias (tror den är från london)
svarta glansiga leggings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0