mysig hemmakväll!

jag är sjukt trött! fastän jag inte drack igår och att jag somnade först av alla hemma hos emma är jag jätte trött! sitter just nu och kollar på bilderna från igår, medans sofia och hennes vänner förfestar lite i köket! haha, en del bilder från igår är klockrena och en del är lite mer oklara.
ska kortfatta gårkvällen lite snabbt. Först åt jag och 11 andra härliga tjejer middag hos Emma! Det blev potatissallad med kyckling, rostbiff, sallad och dricka. Sen pratade vi lite, partade och sånt som tjejer gör ;). Efter det drog vi ner till stranden och mötte upp Gustav, John, David och Robin. Men sen kom det mer folk och vi satte oss vid stranden, tände en eld och hade det bra! sen gick vi hem till emma, där en del somnade (säger inga namn) en del kollade på Sex and the city och en del fortsatte att dricka. En toppen kväll verkligen!

Ikväll blir det en lugn kväll med film och mys! jag hoppas på en skräckis, men vi får se vad det slutar med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0