snart är det min tur!

för ungefär en vecka sen var det cortegen. jag var där och kollade med sofia och familjen på Anna och massa annat folk! Alla var så fina. Och tänk, om lite mindre än ett år så ä det min tur! :D
Sen i torsdags var det studenten, och givetvis var jag där och kollade! Sen på kvällen var det party med ela, sofia, julia, kurre, challe, anna m.m. Vi förfestade hos en som heter johnny, och sen bar det av ut. Vi skulle in på hamnplan men där var det allt för mycket folk, så vi gick till vinäger och satt där och myste och drack!

Idag hade Josefine studentemottagning ute i Atlingbo. Varmt och skönt och god mat, mer kan man inte begära! :)
Sen spelade jag match, vann mot Tullinge med 4-2. Härligt jobbat tjejer, ni är bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0