sunshine

igår var det balen! alla var jätte fina och jätte glad. tänk, om ett år är det jag som är där. ett år är ingenting, tiden dit kommer gå väldig snbbt, det känner jag på mig!
var där med familjen och kollade bland annat på anna :) hon var jätte fin, precis som vanligt! bilder lägger jag upp senare!

senare på kvällen utmanade goffe och jon mig på en kubbmatch, och priset var en pizza! Bäst av tre var det. Jag vann första omgången och de vann den andra gaska lätt. Den tredje vann tyvärr de med, så nu är jag skyldig dem en pizza. Jaja, man kan inte vinna jämt! ;)

idag är man ledig! kan inte bli bättre. och ikväll ska jag träna, äntligen! :) nu ska jag äta frukost och sen blir det nog lite solning!

Kommentarer
Postat av: goffelito

Du är duktig alex, kan bara inte hjälpa att jag är lite bättre :)

2008-06-03 @ 01:00:47
Postat av: alexandra

haha, ja det är sant! men jag var riktigt bra ibland, det måste du medge? ;)

2008-06-03 @ 16:24:46
URL: http://amilje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0