mys hos emma!

Trodde det skulle bli en hemmakväll men det slutade med att jag, pontus, emma och gustav såg på film hemma hos emma! Först såg vi ett par avsnitt av Vänner, en av de bästa serierna som gjort faktiskt! Sen såg vi på Bert innan jag och Pontus lämnade Emmas lägenhet.

Ska snart åka ut till pappa, tror jag i alla fall. Han skulle hämta upp mig på vägen hem från Vibble. Så får se när han ringer, men det blir väl om ett litet tag tror jag. Där ute blir det att ta det lugnt, tänkte ta med mig datorn så att jag kan kolla på film. Lägga sig tidigt blir det nog med, har lagt mig sent två dagar i rad nu.
Nu ska jag hoppa in i duschen, så jag hinner med allt innan pappa kommer. hejdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0