du lyser upp mitt mörker!

idag har jag träffat anna! först gick vi ett tag på stan, sen åkte vi till elgiganten för att hämta hennes studentbilder och sen åkte vi en snabbis till terra nova-badet för att hälsa på daniel!
efter det åklte vi hem till mig och lagade lite mat och såg på tv. haha, vi är lika slappa som vanligt! ;)

imorgon är det midsommar och då drar jag och emma till fårö! :) kommer att bli hur kul som helst tror jag. har varit kritisk mot fårö, men det blir ju vad man gör det till. Och så kommer även Pernilla, Sabine och Mikaela att vara där, så det blir nog toppen! :D Nu ska jag återgå till packningen, så att jag kanske hinner bli klar tills vi ska åka imorgon. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0