Trevlig helg med massa folk

HEJHEJ bloggen. det var ett tag sen, så tänkte berätta vad jag haft för mig...

fredag:  jobbade 9.45-18.15, sen åkte jag ut till Ljugarn. Där åt jag mat hos Emma och vi fixade oss snabbt iordning för att sedan bege oss till fidepuben tillsammans med Pernilla, Linn och Markus. Träffade massa roligt folk på fidepuben som Ida, Linn, Jon och Goffe.



lördag: jobbade 9.45-16.15.. Snabbt hem och duscha för att sedan gå till munken för att äta middag med Pappa, Sonja, Josefine, Nick och Sofia. Vi avrundade kvällen på Skeppsbron innan jag mötte upp lite andra vänner. Var en sväng förbi Hamnplan, sen MAX och sen hem och se film!



söndag: jobbade vid Brödshoppen och sen åkte jag och Sofia ut till Tofta för att ha namnsdagskalas tillsammans med släkten. Riktigt mysigt :). Sen åt vi pizza på Nymans Pizzeria. Efter det tackade jag och Sofia för oss och åkte till stan, där hon lämnade av mig hos Frida för att tillbringa kvällen tillsammans med henne och Fanny, en stor skål godis och en jätte läskig film!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, imorgon ska jag först jobba på HM och sen ska jag riva scen hela natten tillsammans med fotbollslaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0