Hit me with you're best shot

godmorgon! har nyss kommit upp ur sängen och på dagens schema står solning, jobba och förhoppningsvis bad ikväll. håller tummarna för det! :)
gjorde inte så mycket igår, jobbade och på kvällen umgicks jag med Sofia och Björn. Gick även ut och gick en sväng. Känner mig duktig som har börjat komma igång lite nu. Fick även reda på att på lördagmorgon ska jag sitta borta vid säve och hålla koll på P18 cup. Ska meddela bort till P18 vad det blir i matcherna och sådär, kanske även lite kioskjobb, får se vad som väntar.

Nej, nu blir det frukost och sedan ut och förbättre brännan lite!

Kommentarer
Postat av: ted

du slår inte min bränna lovar dig ;)

2008-07-30 @ 22:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0