söndag = mysdag

jag börjar tycka om söndar, för det är sånna dagar man bara ska gå omkring i mjukiskläder och slappa :)! det har jag gjort idag, förutom mjukiskläderna. har umgåtts med jossan hela dagen. först köpte vi hårfärg till mig på Coop Forum, slingor var meningen men vi färgade underhåret och lite så istället :), sen lunchade vi på mc donalds, efter det  gick vi in på åhléns och köpte lite smink och vantar till jossan, sen cyklade vi hem til henne!
där träffade jag en av mina gamla dagisfröknar, Malin, den blonda med grön bil ;). det var kul att prata lite minnen med henne.

sen färgade josssan mitt hår, och det blev helt ok! (ska lägga in bilder senare) sen fikade vi och bara myste resten av dagen. Tog en promenad med, as skönt! :)





Ikväll har jag tränat, laget var på form fitnes och vi körde något friskis och svettis liknande, as kul :) men alla är ju inte lika bra på att lägga ihop ben- och armrörelser, men vi hade kul iaf! :D

SOVDAGS, godnatt alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0