perfect.

idag har varit en toppen dag! :)

först tittade jag och mimmi på krulliscup. Hennes kusin Jonna och min lillebror Tim går i samma klass, så vi var där och hejade på dem. De förlorade två matcher och vann en, helt klart godkännt :)
Sen var det en snabbis hemma innan jag, mamma och tim åkte till kusinen Agnes för att fira hennes 9-års dag! det blev rn mysig fika med släkten.
Efter det så åkte jag med hem till Anna för att spendera kvällen med henne! Vi åt pannkakor med Ingela och Robert och sen kollade vi på grey's anatomy och åt lite muffins och kex :)

Fick även höra den goda nyheten att Sofia och hennes Oslogäng fick lägenheten som de ville ha, GRATTIS! :) så nu kommer de hem i juni istället för i mars.


                     image107image108
                                                              jag och anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0