OSLO!

imorse började åkturen för mig och pappa till oslo och till våran älskade sofia! :) båten från gotland gick bra, gungade lite i början men sen var det inga problem! efter båtturen skulle vi hälsa på ela&julia som skulle till gotland, men vi missade dem precis :(. innan vi skulle gå till pendeltåget så skulle jag kolla en sak  i väskan, och tur var väl det. jag hade tagit fel väska! jag börjar springa mot väskvagnen men då ropar en kvinna: "det kanske är hans väska!" och det var det, jag hade tagit hans väska och han hade tagit min. PUH, att det inte sågs vid arlanda, för då hade det varit för sent. Pendelresan var oxå behaglig, lite försening men vi lyckades hinna iaf! :)
14.50 gick flyget till Oslo flygplats, och under den resan sov jag. Skönt! :D Efter väskhämtning och bussresa fick vi äntligen träffa världens bästa syster! :)

Och nu, efter några timmar i Oslo sitter vi hemma hos Sofia och fikar med tée och blåbärsmuffins! MUMS :)

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0