kom och rädda mig!

jag tror ingen kan ha det tråkigare än mig just nu :(.
jag pluggar Småföretagande A och fattar nada. Lillebror står precis bakom en och vill spela Ice Age 2, och när han inte får det börjar han gråta.
Åh, jag känner mig så deprimerad :(
Idag har jag varit i skolan, inget kul hände, sen var det hem och sova lite framför en film, sen träna! det var iofs kul, och nu har Frida kommit hem ifrån Goa, jätte brun och fin! :) har saknat henne...

har precis fått bilderna av syster ifrån helgen, så här kommer några:





resten av kvällen:
  plugga småföretagande om jag orkar, sen sova tidigt!
är slut efter helgen.

and tomorrow is a big day :)


Kommentarer
Postat av: sofia

det är bara att kämpa på gumman! känns mycket bättre sen när proven är avklarade, då kan du vara nöjd med det betyg du får eftersom du pluggat till det innan :)
hoppas din onsdag blir bättre än din tisdag! här är vi uppe tidigt idag, björn har åkt nu, hans tåg gick 07.27 så jag har varit och vinkat av honom nu :(

hörs senare idag gumman! jag jobbar 16.30-22.30. puss!

2008-02-20 @ 07:53:22
URL: http://worldofsoso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0