kicking it too feel it.

helgen var super! :) fick umgås med syster och pappa! vi hade det jätte mysigt. Var på holmenkollen, fotbollsmuséet och en jätte mysig restaurang som jag inte kommer ihåg vad den heter ;)
lika jobbigt som vanligt att åka hem, men får hoppas att vi ses snart igen! :D

Nu sitter jag hos Ida i etelhem och chillar. Vi skulle se filmen Sweeny Todd, men jag somnade som vanligt, lika trött som jag alltid är. Men nu är jag vaken igen, back in the reality ;).
ikväll blir det att plugga och umgås med bästa! :)



                   image83    image83
                     från sommaren 2007, våran sommar! :)

Kommentarer
Postat av: sofia

Bord Brasserie o Bar hette restaurangen ;) Tack för en lovely weekend! Saknar dig redan! Men förhoppningvis kommer jag hem över påsk.. Fast just nu är påskafton min jobbardag. Ska försöka fixa (MÅSTE FIXA!). Puss på bästa!

2008-02-18 @ 19:19:14
URL: http://worldofsoso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0