:)

idag har varit en lugn dag! har gått på stan och fikat med mimmi  :) det var mysigt, och skönt att vara ute i solen! sen åkte jag hem och såg film och sov ett tag, skönt det med.

ikväll vet jag inte vad som händer ännu, får se!
men imorgon ska jag fika med filippa på ringduvan. ska bli kul att träffa henne igen :) sen ska jag kolla krullis finaler med malin och vet inte om charlotte skulle med eller inte, men det blir bara en bonus om hon kommer med :) i miss my girls.

Anna tog lite kort igår från Agnes fördelsedag, här är några av dem:


                        image112image113
image110


Kommentarer
Postat av: mmimmmi

Jag älskar korvkortet! Där trivs jag allra bäst:)

2008-03-02 @ 16:35:06
URL: http://rebeccamimmi.blogg.se
Postat av: Alexandra

jaa, vist är det underbart? :)

2008-03-02 @ 18:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0