:)

sådär, nu har jag tagit kort på mitt nyfärgade hår, det syns inte så mycket, det är bara att underhåret&överhåret har samma blonda färg! :)





Ikväll: min kväll såg ut så att efter jag ätit så cyklade jag bort till reno där jag träffade jossan! :) vi hyrde 3 filmer, Sugersugen , Ciao Bella och Jakten på lycka. Vi hann bara att se Ciao Bella och Jakten på lycka. Båda filmerna var jätte bra, och jag rekommenderr dem starkt. Ciao Bella är en kärleksfilm och Jakten på lycka är en verklighetsbaserad film som får tårarna att komma fram!



kvällens citat:


- knock knock
- whos's knocking?
- it's she'llbe
-who?
- she'll be comming round the mountain when she's comes!

/ från filmen jakten på lycka


Kommentarer
Postat av: sofia

vad fint håret blev! :)

2008-02-12 @ 18:30:27
URL: http://worldofsoso.blogg.se
Postat av: Alexandra

taack :) syns kanske inte så mycket, du får se mer på fredag! :D

2008-02-12 @ 22:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0