this is wrong and I know it

nu är jag hemma igen. jag har varit och badat på romabadet med mamma och tim. varmt och skönt var det i vatten, 30 grader så det funkar! ikväll blir det bara en mysig hemmakväll med familjen. Syster och björn kommer med båten vid 23.20 och då ska jag hämta dem.
I skolan idag så hade vi handelsdag, alltså vi treor skulle ta hand om tvåorna och de nya ettorna. jag och emil var lagledare för vårat lag och vi var bra lagledare, vi lät småttingarna göra jobbet, hahah!

            
                        här är vårt fina får/dinosaurie Sighfrid som vårt lag gjorde!

_______________________________________________________________________________________________

det har snart gått
tre veckor sen du hörde av dig. är det här slutet för oss? betydde jag ingenting för dig? jag önskar bara att jag fick se dig en sista gång. bara för att kunna glömma

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha rolig gubbe där!

2008-09-20 @ 12:55:38
URL: http://jocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0