Sommaren 2008

den här sommaren blev inte alls som jag hade tänkt mig. Trodde inte att jag skulle spendera sommaren med dem jag spenderade den med, men jag är bara glad. För min sommar har varit toppen! :) bättre än många sommarlov på länge måste jag säga. Jag började inte jobba på HM förens den 8 juli så nästan hela juni umgicks jag med favoritkusinen Anna! :) Har blivit en hel del badande, både i kalkbrottet i follingbo och i hejdeby. Kört ett antal vändor fram och tillbaka till bara och hörsne och även till ljugarn!
Lite minnen som jag har är i alla fall, midsommar på fårö tillsammans med emma och pernilla, grillning och badning med emma, gustav, pontus, daniel och anna, när jag och emma kidnappade pernilla på hennes födelsedag och förfestade hemma hos mig och alla singstar-kvällar! Jag har haft en kanon sommar! :D


jag och emma på hamnplan


linn, jag och pernilla på fest i ljugarn


jag, anna och sofia på lindgården


sofia, angelica och jag på sofias och elas 20-års fest

Kommentarer
Postat av: Juzze

Och tillbaka till verkligheten.

hur känns det? =)

ha det gött igelkott

2008-08-19 @ 15:54:00
URL: http://musicjuzze.blogg.se/
Postat av: sofia

men fyfaaan alex, bara för att du var så snygg på den sista bilden, jag ser ju ut som en mupp! TACK! :P

2008-08-20 @ 22:51:25
URL: http://worldofsoso.blogg.ae
Postat av: sis

äsch, blev visst fel bloggadress där - ILLA! ;)

2008-08-20 @ 22:52:32
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0