rolig överaskning! :)

igår kväll kom ida hem till mig för film tittande och övernattning. det blev en väldig mysig hemmakväll och den skulle visa sig att bli mycket bättre!!

Chattade med min kära storasyster och hon sa att hon hade en hemlis som jag skulle få lite senare på kvällen. Jag blev väldigt ivrig på att få reda på vad hemlisen handlade om, men fick vänta. När det blev dags så skickade hon en fil till mig på msn och bad mig att läsa den och sen be henne ringa mig! Jag läste filen mycket noga där det stod att eftersom jag hade varit så snäll och lånat ut min bärbara dator till henne nu när hon är i Oslo så skulle hon återgälda det. Jag ska få välja att antingen åka till Stockholm på shopping och övernattning, eller till Riga med shopping och övernattning eller en Roadtrip någonstans i Sverige. Självklart med Sofia och hon betalar hela resan och lite där till.

Kan man ha en bättre storasyster? NEJ DET TROR JAG INTE! jag är så lyckligt lottad som har en sådan underbar storasyster. du är bäst!

image191image191image191



Så nu måste jag tänka ut noga vilken av resorna jag helst vill göra! det är svårt, men jag tror jag vet... :)

Kommentarer
Postat av: sofia

DU är underbar, min stjärna! :)

2008-04-17 @ 18:03:20
URL: http://worldofsoso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0