jason mraz


ännu en underbar låt, av en ny favorit hos mig, jason mraz

Idag har jag varit i skolan, hade bara idrott, där vi gjorde step-up. haha, det var ju en upplevelse i sig! ;)
Efter det umgicks jag med malin och erik en stund i surfsalen i RSG-huset. Sen kom emma och vi pluggade lite Småföretagande, eftersom vi har prov i det imorgon.

Mer ikväll ska jag bara ta det lugnt. Ska kanske åka och köpa lite godis, eftersom det är Grey's Anatomy ikväll på tv :) men mamma är på gympa och något möte, så lär få titta på det själv :( jaja,. det ska inte få mig på dåligt humör, för världens bästa tvprogram är på tv ikväll! ♥

Kommentarer
Postat av: m

tyvärr alex, greys är inte i kväll! det är hockey :(

2008-04-09 @ 18:16:33
Postat av: Alexandra

är det ett skämt eller? :( vafan!!!!!!!!!

2008-04-09 @ 19:55:22
URL: http://amilje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0