INTE ETT MOLN SÅ LÅNGT ÖGAT KAN NÅ!

jag älskar solen!! var bara tvungen att säga det. jag blir så glad nu när man vaknar på morgonen och ser att det är strålande sol. så skönt att slippa vinterkläderna och kan börja ta fram vårkläderna! TJOHO! :D fast jag känner att min garederob skulle behöva ett lyft, i alla fall vid vårkläders biten. Skulle inte säga nej till en stockholmsresa med shopping just nu, fast det går inte, så mycket som vi tränar och spelar har man inte tid.

jaja, mer ikväll tänkte jag poppa lite popcorn och plugga näthandel. har ett litet prov imorgon, så måste kolla igenom det ett par gånger till. annars blir det annars bara en lugn kväll.
take care, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0