IDAG ÄR DET EN SPECIELL DAG!

det är nämligen min storasysters födelsedag! :)

image208image209

ett jätte stort grattis till dig hjärtat! vi har varit med om mycket, och mer kommer det hinnas med :) du betyder allt för mig! Du är min andra halva och jag skulle aldrig klara mig utan dig. du gör livet värt att leva och varje minut utan dig är tomt och ensamt! jag ser verkligen upp till dig, du är en person som jag skulle vilja vara, så underbar! jag älskar dig verkligen, mer än någon annan gör.
DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA STORASYSTER! <3

Kommentarer
Postat av: sofia

finaste! du är ju helt underbar, jag blir alldeles varm och tårögd när jag läser allt fint du skrivit. JAG ÄLSKAR DIG OCKSÅ! utan dig vore jag inte den jag är idag, utan dig vore jag ingenting.

Du är världens bästa lillasyster! tack tack tack!

2008-04-24 @ 23:45:01
URL: http://worldofsoso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0