fredag med kusinen! :)

Igår var jag med Anna hela dagen. Först gick vi en stund på stan, anna inskaffade sig öronhängen, underkläder och lite sånt! Sen åkte vi hem till mig och lagat mat till min familj. Det blev tacos och det blev riktigt gott måste jag få tillägga :). Sen åkte vi hem till Anna vid snäck och åt gott och kollade på tv.
Vi kollade bla, på Talang 2008 och Så ska det låta. Det blev lite dans från båda mig och Anna, modern dans tillochmed, när de sjöng så fint i Så ska det låta! :D

Idag: Har match nu vid 2, och samling kvart i 1. Så ska snart åka och hämta frida och erica. Vi möter Lidingö idag, det lär bli tufft tror jag!
Ikväll har jag ännu inga planer. Nu ska jag fixa mig iordning, vi hörs senare. LOVE/ A

image185
haha, ja vi vet att vi är mongo! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0