duktiga alexandra!

idag har jag varit duktig! :) vaknade vid 10, åt frukost och åkte till stan för att göra ett ärende åt mamma. Sen städade jag mitt rum, det tog 3 timmar! Jag dammade, damsög och rensade bland mina kläder! känner mig jätte stolt nu, när jag sitter i ett nystädat rum, känns jätte skönt! :D Är faktiskt riktigt stolt över mig själv, som tog tag i det här fastän det är jätte fint väder ute! Sen tvättade jag bilen med, sånt tråkgöra man måste göra när man kör hela tiden :(. men jaja, nu är den jätte fin iaf!

Har varit på födelsedagsfika hos Janne idag, mosters man, han fyller år imorgon men vi firade honom idag! Där bjöds det på tårta, och det tackar man ju gärna inte nej till ;).

Nu väntar jag bara på maten, sen ska jag åka till Anna, det är ju så fint väder så vi tänkte ta en promenad. Hon bor vid snäck, så det ska bli härligt att gå vid havet!

image197
anna och jag, sommaren 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0