almedalen

jag har tillbringat största delen av dagen med erica, och då kan den inte bli annat än perfekt! :)
eftersom solen var framme åkte vi ner till glassbaren, tog en glass och gick och satte oss i almedalen. riktigt mysigt! :) malin och charlotte kom och joinade en liten stund innan det var dags för mig och erica att dra oss hemåt.
hemma hos mig åt vi tacos, såg tv och åt min äppelpaj som jag gjort! :D

image216image215image214

Fryser du? För i mina tankar har du varit naken väldigt länge nu! ;)
HAHAHA, det bästa på hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hm,. känner igen den kommentaren
hmmmhmmm

2008-04-26 @ 04:58:20
Postat av: Alexandra

haha, okej :P den kommer från talang som gick igår!

2008-04-26 @ 17:37:50
URL: http://amilje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0